![dolcegabbana-barbie-model-magdalena-frackowiak-as-a-doll-for-vogue-paris-by-giampaolo-sgura](/wp-content/uploads/2014/12/dolcegabbana-barbie-model-magdalena-frackowiak-as-a-doll-for-vogue-paris-by-giampaolo-sgura.jpg)
Barbie ‘bernyawa’ curi perhatian
![dolcegabbana-barbie-model-magdalena-frackowiak-as-a-doll-for-vogue-paris-by-giampaolo-sgura](/wp-content/uploads/2014/12/dolcegabbana-barbie-model-magdalena-frackowiak-as-a-doll-for-vogue-paris-by-giampaolo-sgura.jpg)
Gucci
DUA model antarabangsa, Elisabeth Erm dan Magdalena Frackowiak ditransformasi menjadi boneka atau popular dengan gelaran patung Barbie demi menjayakan sesi fotografi kendalian Vogue Paris. Kedua-dua jelitawan itu tampil ‘sempurna’ dan ‘kaku’ bagaikan boneka sebenar, sehingga ada yang menyangka ia merupakan model baharu daripada syarikat pengeluar Barbie.
Fotografi menarik itu menampilkan helaian lengkap bersama aksesori daripada rumah-rumah fesyen ternama dunia. Moschino, Gucci, Emporio Armani, Fendi, Dolce & Gabbana, Dior, Ralph Lauren, Saint Lauren, Valentino, Louis Vuitton dan Chanel diiklankan secara kreatif.